don't you know love is stronger than jesus

Jag var deprimerad idag. Dessutom var jag med på alla lektioner, skolkade noll gånger (vilket jag inte brukar göra men men). Så då tyckte jag att jag var förtjänad en ben&jerrys. Då blev jag lite gladare. Sen så ville jag se nya one tree hill avsnittet. Sen blev jag deprimerad. För sen, alltså nu, så funkar inte piratebay. Det bara går inte ens att komma in på sidan?! Så då tänkte jag att jag snor robins account på piratebits, men nähä, då funkar inte den sidan heller? Då blev jag deprimerad och åt upp hela ben&jerrys. Så, nu är jag fetare plus att jag har ont i halsen, mamma tror på pussjukan. Jag fattar inte ens varför jag lever?

Kommentarer
Postat av: Anonym

omeeh, de är väl för att den kanske ska läggas ner ?

2009-03-03 @ 19:40:58
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0