emma the vaktmästare

Nyss så ringde min lilla telefon. Trevligt att lilla Joel Stolt ville höra av sig. Men nej tack, jag står gärna utanför allt som har med hans "företag" och andra galna idéer att göra.  Men igen så fick jag leka bloggdoktor. Jag förstår inte varför folk tar mig för nån bloggexpert? Jag är sämst. Jag är bara en liten nörd som råkar vara no lifer och sitta o pilla i kodmallen nån gång. Okej, jag fattar hur blogg.se är uppbyggd, men näre kommer till ps och bildbehandlaning, tja, bra är jag ju inte precis. Igen, där är jag också bara en lite tönt som kan typ ändra en bild från blå till grön, get it? Ännu mer mysko är det när folk ringer mig på kvällen och frågar om cirkelsektor, hur man räknar ut det, eller vad jordbruksstödet är. Och det mest mysko är att jag kan svara på allt sånt här. När en del ringer mig på söndagar och frågar varför deras datorer inte fungerar, då ska jag leka datatekniker. Mina vänner ser mig som någon sorts allt-i-allo, som är översmart och ska kunna allt. Visst, det är väl intressant att jag faktiskt är första smarta blondinen ehe, men guds folk, jag lovar er, jag kommer inte vinna nobelpriset för något, jag är helt enkelt för lat. Äh, nu surrar jag bara, kanske är det febern som pratar? Ikväll vill jag äta McDonalds eller ha en stor fet sexorgie med Benjamin McKenzie eller annan duglig het man plus valfri partner för hans del. Annars kan ju en påse godis duga :)

Kommentarer
Postat av: iza

jag saknar dig lite

2009-03-13 @ 13:45:25
Postat av: Blondiiie

EEEY vafan jag är född före dej :O

Alltså måste jag vara den första smarta blondinen :D

saknar dej din bajskorv, kom nästa vecka <333

2009-03-13 @ 13:59:39
Postat av: Sara

Jag vet hur det är ;)

Men åh vad snyggt du har ändrat din blogg nu :D

2009-03-14 @ 10:48:14
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0