fuck me 211

Efter en lång jobbig tråkig natt så vaknade jag, ungefär en halvtimma innan bussen gick. Att jag ser ut som ett vandrande lik är förståligt, eller ja, han vid bussen som får mamma att skrika "ett spöke!!!". På bussen till skolan fick jag en svett mustach, folk förväxlade nog mig med Hitler eller annan mysko diktator, dels med svettmustachen, dels hur jag skrek på KJ och viftade med armarna. Alla stackars miniåttor som av nån anledning satt på bussen måste ju tro att jag var galen. Det gillar jag inte heller btw, när okända människor sitter på min kvicksundsbuss! Den är ju Kvicksunds vita heliga springare. Man vet vilka alla är och jag har min givna plats (typ). Så kommer det en massa bruna och blonda fjortisar och tar min plats?! Så jag måste sitta på elemtentet och klaga på KJ att jag aldrig vill ha värme. Dessutom funkade inte fläktarna, som vanligt.

Nu har vi svenska, jag är sugen på att inte ha det. Jag vill ha en nachotallrik eller McDonken. Eller Robin. Eller min säng och en jättelång helg. Eller chips. Med vitlökssmak. Det låter bra. Jag har mysko matcravings, men jag ska försöka svälta mig veckan ut (äta jättelite eller inget alls), hare bra, ciao!


Det känns som om allt går åt helvete, I need you to tell me it's alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0