hate your smile

Att blogga har tydligen itne varit min grej på senaste tiden, men jag är faktiskt dödssjuk! Eller nej, nu skojade jag, nu blir robin sur på mig. Men seriöst, igår var jag sängliggande hela dagen. Reste mig endast för att gå på toa och hämta min mobil en gång ungefär. Så fort jag reste mig så snurrade allt och jag ville spy, det var inte kul. MAmma säger att jag har influensan, den riktiga. Ont i lederna och feber och hostar som en man. Det 'r inte kul. Idag kan jag iaf röra mig, så jag drog till ICa och köpte choklad. Nu ska jag sova lite eller nått, bli frisk till imorrn så jag får åka till Åland och träffa världens bästa människa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0