i found my angel now

Seriöst! Jag är så jävla lack! På mig själv, på min kropp. Att jag är sjuk nu. Jag snorar, hostar, har ont i huvet, har feber och mår inte så piggt precis. Och idag ska jag till Robin. Mamma snackar om att jag borde avbeställa, åka nästa helg. Men nej, jag kan inte! Jag måste åka nu, måste vara med honom nu. Jag vet inte vad jag gör om jag inte kan åka. Tåget från eskilstuna går om fem och en halv timma. Jag bara måste bli frisk tills dess. Men kul om jag åker, och sen smittar jag honom? Jag fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna den här sjukdomen, det är fan heller kul. Mhm, riktigt sur är jag. Mamma säger att det är för att jag går på Eskil, som inte har bra luft, iaf inte jämfört med min förra skola, här hemma och ja, hela Kvicksund. Kan det säkert vara. Har varit så mycket sjuk sen jag började där. Nu ska jag sova, försöka bli lite frisk och inte dö. Dessutom har jag i stort sett inte ätit något sen i tisdags (y)

Kommentarer
Postat av: sariiich

du åt massa igår...

2009-03-13 @ 09:17:18
Postat av: fittbritt

det är fettme jobbigt att vara sjuk : (

hoppas du är frisk nu för jag saknar dig i skolan!

2009-03-15 @ 20:37:56
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0