i want you

Melodifestivalen är inget jag rekommenderar, nej tack, tummen ner, kasta bort, what ever. Jag tål det inte. Om man inte är på åland och dansar fett fint till dansbandsmusiken, då duger det, helt klart. Så mina planer för ikväll är inte höga, kolla om jag fortfarande kan sätta benet bakom huvet ligger väl på första plats, i am warning you, det är inte en vacker syn! Nummer två på listan, se hur mycket glass med krossad choklad jag kan äta innan det växer ut ur öronen. Åh, det ska jag göra, kolla om man kan äta så mycket att det bokstavligen växer ur öronen. Fast man måste faktiskt spy först. Och sen vad, fortsätta äta? För när jag var liten så var jag tokig i gröt och då sa mamma att jag alltid skulle äta så mycket att det skulle växa ur öronen. Jag trodde på det, så jag tog på mig en mössa ibland så det inte skulle kunna växa ur. För det vore lite sorgligt. Om jag tappa all min gröt.

Idag har jag och Robin varit tillsammans en månad, så grattis till oss i guess? Vi är sådär lyckligt gift par som uppskattar varandras dåliga sidor och det är ju positivt. Dock saknar jag honom och vi ses om en vecka och det ska bli mys. Sen äre två veckor tills vi ses och då ska han få se mitt hood och min släkt! Så vi får väl se hur det blir med den saken, om jag fortfarande har pojkvän till efter påsken. Han kanske dumpar mig eller så skrämmer min farbror bort han, han kan vara lite läskig med sitt skägg ibland..

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh grattis :*) <3

2009-03-15 @ 10:13:45
Postat av: fittbritt

emma jag klarar inte av att läsa din blogg

sen vita färgen och den ljusgråa färgen får mig att må illa :(

2009-03-16 @ 17:26:59
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0