Ich mein bebein

Jag har tråkigt. Ingen Robin på msn, ingen mat att äta då jag ska tänka på vad som stoppas i. Jag var duktig o stylade för mamma, visade mina muskler. 10 armhävningar på knän och en halv på fötter! Alltså, ingen vill ju mobbas med biff-emma? Ni ser, jag har muskler så det skriker om det ;) Men eftersom att jag har tråkigt så ska jag kolla på en av mina favoritfilmer (förutom Madgascar haha) nämnligen Bridget Jones, tvån, vad den nu än heter, På Spaning med Bridget Jones på svenska vet jag att den heter iaf. Det är hur som helst en film som jag sitter o garvar högt till, det är obeskrivligt. Sen spolar jag tbx o kollar på det roliga igen. Ungefär som Madagascar, ahah. Nej, nu måste jag kolla, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0