jag är helt tom

Jag tyckte att jag var fett duktig, sommarinspirerad och allt. Såhär ljusa klara irriterande färger, jag tänkte, det får folk stå ut med. Ja, min nya design som kom, stannade cirka tre timmar för att sen bli helt sågad. Av min mest kritiska läsare, han bara såga mig. Helt. Kapa av mig mina ben, drog undan matten, slickade mitt bakhuvud, sköt mig, what ever. Så nu ären grå igen. Trist och grå. Om ni nu inte ser det. Åh, vad onödigt att skriva det här. Pallar inte publicera, pallar inte sudda..

me likie, men jag vill ju inte skada eran syn



(min mest kritiska och viktiga läsare är my bonde btw)

Kommentarer
Postat av: C

Hahahaha, du är störd emma! Men jag tkr om dig lika mkt för det ;)<3

2009-03-24 @ 22:06:58
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: bonde

ja sa bara att jag gillade den förra mera ju :O ärlighet varar längs vet du väll? o så äre rätt åt dig pga bilderna... <3

2009-03-25 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0