keep on dreaming

Dom sa att det var den största känslan som finns. Att inget kunde få en att känna sig lika levande. Den skulle göra dig så jävla glad, allt blir liksom rosa. Dah, sa jag, jag vet. Jag har också varit det? Eh nej, inte på riktigt. Inte som nu. Det är helt sjukt så jag mår. Jag mår så bra, ler lite på insidan hela tiden. Jag får se den mörka sidan hela tiden. Hur ont det gör när det inte går som man vill. När det skiter sig. För det gör verkligen det, ont. Det skär i min kropp och jag kan inte förklara hur jobbigt det är. Jag vill inte byta bort det mot något ändå, för att få vara kär. Det är så bäst. Att få vara kär i dig. Så nu ska vi klara det. Det ska gå. Jag har inte haft såna här känslor förut, det är helt otroligt.



Himlen faller ner,
det svider till där kniven skar,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar,
känt om hjärtat sitter kvar.

Kommentarer
Postat av: din bonde

du är så söt :)

2009-03-18 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0