måndagar är zämztiga

Ibland undrar jag när folk ska växa upp? Och se att det finns mer i livet än det. Jag orkar inte med det nu, omogenheten.

Jag är helt fast på en låt, den är underbar. Jag ska inte vara patetisk och skriva ett inlägg om hur mkt jag saknar Robin, det vill inte folket veta. Jag kan skriva om att det är snöstorm ute? Nä, nu ska jag äta upp mitt godis från tax-freen, släcka lampan, lyssna på min låt och bara allmänt växa över röven =D Bra plan? I know you love it.

Bussen hem
Cia - Emma du äcklar mig
Förvånad tjej som inte är emma - :O:O
Emma som inte var i närheten av cia - HAHAHAHAHA
tro mig, det var kul. Jag fick ont i magen..

Kommentarer
Postat av: Ciiaaa

Jag är utskämd för all framtid

2009-03-03 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0