matchmaking.com

Jag är ju matchmaking site, det säger ja till alla. Bäst på att para ihop folk. Enligt mig iaf. Så nu tänkte jag kolla efter lite tips, på en matchmaking site. Haha, så jag blev medlem på två sycken, meetic och parship. Som en 30 årig gynekolog som vill ragga på kvinnor. Jag valde att bli lebb för att Robin blev så sur på mig annars haha. Det var, intressant. Fanns massa heta tyskor, men shit vad rädd jag blev när folk skrev till mig. Så jag kryssa ner. Det där med matchmaking är kanske inte min grej. Ragga på internet känns som sagt så last year liksom haha. 

Jag och Robin är enormt bra kompisar, vi sitter och letar födelsedagspresent till våran kära vän Oliver. Vi har en dum idé, jag tycker det är kul, jag är för feg för att gå igenom med idén. Jag tror Olla läser min blogg ibland, så jag tänker inte skriva vad vi ska köpa men haha, jag tror han vill ha't! Bara det att Robin får köpa ehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0