talk to you later

Tillfället: Svenska
Kvällen: Åland
Helgen: ÅLAND!
I can't wait!!!

Jag är på bra humör. Har ett stort leende. Mitt hår är inte stort. Det är kort. Sa jag inte det? Jag ser ut som en man. Det är hårt. Eller en raggare. Helt klart är det lite raggare över mig. Jag vet inte om det är riktigt mig, men nu ska jag inte svamla om mitt hår, jag är inte fjortis eller stina!

Och ja juste, vi säger grattis till Emmy idag som blir seventeen. Och det bjuds på fest, men jag tror faktiskt att jag fördrar att dansa till dansbanden på viking line!!

Kommentarer
Postat av: stina

aaaw emma, är jag ingen fjortis ?

"jag är inte fjortes, ELLER stina" :P

2009-03-20 @ 17:36:13
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0