helt sinnessjuk

Ni vet när man är sådär riktigt mobilnörd att det känns som mobilen vibrerar hela tiden, eller typ att man väntar på att nån speciell ska höra av sig och så kommer aldrig vibrerandet? Men man tror hela tiden att man får sms fast man inte får det. Ja, ni nördar vet säkert the feeling. Det är ju illa, att man är så beroende. Fast jag har nu slått det beroendet, jag går omkring och hör msn-ljudet hela tiden. Ni vet, när en kontakt skriver. Det är faktiskt riktigt jobbigt. Alltså det är ju inte så att jag går på stan och så ba: durrridurr, hahhaa (bra imitation). Men typ om jag ligger i sängen, lyssnar på musik på datan och är inne på msn. Eller om jag typ sitter i köket, så tycker jag hela tiden att det plingar. Då blir jag helt nojjig och måste springa o kolla. Klart ingen har skrivit, inbillning, önsketänkade, besatthet, whatever. Detta kan omöjligen vara bra för dagens ungdom? Eller a, det ä kanske bara jag som är besatt av ett chattprogram?

Hur som haver (jag lovar, man kan säga så), idag blev det en fika med Eve - min kära vän. Vi satt inne på 21:an, eh ja, the place to be. Vi pratade om allt o alla såklart, duckade undan för vissa personer jag inte vill träffa och skrattade. Vi träffade senare oliver som sa att han skämdes över mitt leg, tyckte det var pinsamt att se. Om jag är riktigt snäll kanske jag slänger upp en bild nån gång, men mobba mig inte. Bilden är inte dirr ny om vi säger så.

Jag har ätit för mycket idag, överstigit min budget, tänkt på cigg, haft osunna drömmar, inte pluggat och bara suttit still. Nu ska jag ta tag i mitt liv! Hoppsan, Robin logga in på msn, this time, real sound!


att underhålla sig på matten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0