"Baby let me love you"

Idag var nog en bra dag. Mest för att jag vet att imorgon kommer bli en ännu bättre dag. Jag skrev nationella matte imorse, som gick lite halvkasst, men sånt får man ta. Gick sen på stan med Stina och Emmy, köpte strumpor efter att jag har klagat väldigt mycket på att mina har försvunnit mysko. Jag berättade att jag ska se EMD i sommar (oja, fett stolt) och då ber Emmy mig att ta kort på Matte. Jag frågar om vadå, har ni egna smeknamn på varandra? Emmy säger att ja, han kallar mig baby. Då börjar Stina: - Åh, det är ju som den här låten (sjunger) Baby let me love you nanan! Eller nej, det är ju Jennie, hahaha!

På bussen hem
Cia
- Åh, du och dina jäkla strumpor (fett förvånad min!) ÄR DET DÄRFÖR DU VAR TVUNGEN ATT KÖPA STRUMPOR? Är det så dom försvinner? ÅÅÅÅHH EMMA!!!
typ.

Ibland är mamma bra att ha
Nu ska jag plugga

Kommentarer
Postat av: stina

hahahahaa

jag kom på mej själv där, men de kuunde ju ha varit baby :P

2009-05-19 @ 19:53:05
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0