Glassfrossa

Idag är det varmt väder igen, nu är sommarn på g på riktigt woho! Från där jag sitter ser jag inget moln på himlen (dock ser jag typ bara en halv kvadratmeter av den, och jag har persiennen nerdragen..).Jag hatar att vara hemma och vill faktiskt till skolan! Suger att jag känner mig lite bättre nu till helgen. Eh, säger alla? Vadå suger, man vill ju vara frisk till helgen? Jo, klart man vill, men inte om man ska jobba hela tiden ju. Då kunde man lika gärna ha varit sjuk.. Eller nej, jag behöver pengarna. Men gött folk! Trots att jag äter penicillin och spydde hela natten så är jag på att festa eller göra what ever i helgen! Tell me vad som händer, jag är på  på på och på. Jag sitter inte hemma, inte imorrn iaf! Ikväll lär jag inte få göra nått men ändå!

Vill ni veta en fantastisk prestation a la emma? Igår, cirkus klockan sju, kom glassbilen och jag tvinga mamma o köpa glass (eller hon gav mig pengar och jag fick springa ut i mitt sjuka tillstånd, shit så jag ser ut, och inhandla). Och nu har det alltså går cirkus 17 timmar sen den var här, och jag har inte ätit en enda glass!!! Fattar ni?! Vi har gratis fett i frysen, men jag motstår! GULD TIA TILL MIG :)



Tror jag fel om jag tror att glass-snubben stötte på mig?
Aa, förmodligen

Kommentarer
Postat av: rebis

jag tror han stötte på dig

2009-05-08 @ 19:54:07
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0