schackisssar

Just nu sitter jag i köket med en plåt schackrutor i ugnen, snacka om att det luktar underbart. Jag ska vara så trevlig och bjuda min familj på några feta småkakor (endast fem gram smör i varje lilla lilla kaka). Ute regnar det, men det ser skönt ut, det är liksom ett grönt gult ljus ute, inte bara naket och kallt. Och fyfan vad jag hatar reklamen på spotify, det känns som den kommer oftare och oftare! Jag tror också att jag ska ladda hem och kolla på L-word igen. Eller nej, nu ljuger jag, ladda hem går ju inte så fuck it. Robin viskade ett hemskt rykte om att piratebay har blivit nedlagt? För han var ju liksom min bäbis som är utomlands och kunde ladda hem åt mig.. Allt är sämst, mitt enda hopp är surfthechannel, men nej, det är sämst, bara massa kinesiska sidor. Nu ska jag äta mina nygräddade kakor och kollar på One tree hill eller Gossip girl eller nått annat onödigt.



Jag har en bra budget till sommarn!! :D
Kommer förmodligen överleva!

p.s nya designen?

Kommentarer
Postat av: Roppin

fin design baby, du är typ bäst?

2009-05-07 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0