Skadad bäbis

Igår åka jag ut för en liten olycka. Robin hade som sagt sina kompisar här och så sa de att de tyckte jag skulle åka cross. Så vi gick (eller rättare sagt, alla åkte moppe) ner till verkstaden och så skulle jag åka crossen. Vilket jag totalt fega ur på, den går fort. (Frågar Robin hur fort, 120-130, vilket är för mycket för mig). Så istället racea jag med K på hans moppe och han hade typ Robins moppe. Grejen med Ks lilla rosa scooter är att den går i 90. Och detta var också för fort för mig, speciellt i en sväng, på grus. Så poff så låg jag där, tog emot mig med huvet (hade ingen hjälm) och skrapade upp mig, överallt. Hade så ont att jag knappt kunde gå, kan fortfarande inte det. Slog upp pannan och näsan, armbågarna, vaderna, knäna och händerna. Gjorde dessutom sönder mina favortikläder, bra jobbat Emma!! (fast jag tror ändå jag vann raceingen!!!)

Så nu har jag ont och kan inte röra mig. Och jag är på honeymoon. Äh, what ever, Robin är min betjänt och bara jag klagar lite så gör han allt åt mig, hämtar dricka, matar mig, håller glaset åt mig, puffar kudden, klär på mig strumpor, masserar mig och ja, allt. Det är fett bra. Lite mindre synd är jag typ blöder överallt men men. Ninni (robins mamma) tror att jag kan ha haft hjärnskakning, usch. 

Men ändå har jag det jävligt bra här och som vanligt gråter jag hela tiden, jag vill inte hemma. Bilder kommer senare. 

Kommentarer
Postat av: stina

asså emma. du kan lika gärna berätta sanningen - alla vet den redan :

Robin kvinnomisshandlar dej och nu smörar han för att du inte ska berätta det för ngn ;) :P



kan du inte lägga upp bild opå hur du ser ut ? :D

2009-05-22 @ 11:46:06
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det blir bättre snart :)

2009-05-24 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0