This is my show

Nu haver jag arbeit igen och det gick galant. Jag ska nu till mitt andra liv, skollivet o plugga geografi, fiffigt värre. Jag har en bounty på mitt skrivbord för nödfall, är detta ett nödfall? Vi ska äta spaghetti o köttfärssås, i hatehatehate it :) Dessutom ligger det en halv påse svenska natur chips eller vad dom heter på mitt skrivbord, verkligen till nödfall!!

Jag vet att alla vill veta var jag har köpt min outfit för i morse, era tysta o blygsamma kommentarer säger allt; ni är avis. Jag vet dock inte var den är köpt, då det var en gåva för cirka fem jular sedan från min farmor, jag får väl fråga helt enkelt. Ni ser ju också hur lagom den är i ärmen o allt. Alltså; den luktar mig. Den är mig. Jag älskar den lite. Min morgonrock<3

Jag ska ta till mina nödfall nu och gå ut igen på gräsmattan och mysa med Geografi A boken och alla världens havsströmmar, igen; ni är avis.


Kvällens outfit; en filt, woho.

Tre dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0