ibland är ni bättre än ni tror

Idag var, igen, en väldigt väldigt bra dag! Jag gick knappt i skolan och det har ju varit underbart väder! Så jag o mina bruds drog till strömsholmen och kolla lite på gräset och molnen. Jag och Cia inhandlade snacks för nästan 200 och sen fick jag mig en bondebränna, som stina säger. (dock har jag saknat min älskade bäbis så det gör ont). Och på eftermiddagen kom mamma och sara till stan och vi brände mammas pengar. Fick två par skor, en kjol, ett par shorts och två små tröjor, jag är väldigt nöjd! Folk undrar varför jag går frivilligt på stan med mamma, pff, mamma är inte som andra mammor. Hon är mer min kompis. Jag kan prata med henne om allt. Bullfittor, runkande tonåringar, små bröst och fotsvett. Ja, alltså allt viktigt (klart vi kan prata seriöst också haha.)


Vi cyklade, hela gänget, till strömholmen.
5 på två cyklar, emmy dog lite tror jag?


Dom små går ju då o klicka på

  

ibland undrar man?

jasså iza?


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0