Every time they turn the lights down, just want to go that extra mile for you, You public display of affection. Feels like no one else in the room.

Nu kär vi igen. Jag är glad .Jag är taggad. Jag är hungrig. WTF. Jag måste få mat. Nu och inte om två timmar. Jez, en kvinnas begär av mat, det är inte något att leka med. För övrigt har jag gjort förmodligen den sämsta playlisten sen spotify uppfanns, haha. Bara en massa skit, jag tror INGEN kommer gilla den, JA det kör vi på. Det är skamligt vad för låtar jag har blandat...

Egentligen borde jag plugga nu, men jag vill hellre leka med mina ögonskuggor! Så, vi tar o pluggar, för där går även min fjortis-gräns. Adjös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0