I will keep calling you to see, if you're sleeping are you dreaming. If you're dreaming are you dreaming of me?

Min sista timma och fyrtio minuter som sextonåring. Jesus. Det känns konstigt. 100 minuter Jag har visserligen sagt att jag är 17 sedan i början av sommaren, men nu på riktigt. Jag behöver inte förklara mig och nästa gång jag fyller år blir jag 18! Åh. Men. Var tar tiden vägen? En av mina kompisar fyller det år jag fyller 18, 20. Alltså, bara tre månader efter mig blir hon 20. Nyss var vi ju 14 och 15 och kunde inte vänta tills vi kunde få ta moppekort! Och nu, nästa systemet. Alla växer upp. Vi blev för snabbt stora.

Åh. Kommer ihåg när jag fyllde 14. Tre år sen nu. Jag var konstigt på den tiden, det kan jag lova.. Grönt hår va? Kläder o så vidare bör inte ens diskuteras. Men bra ålder. Inte alls för länge sen. Ahapp, nu blir vi stora, snart står jag där med en villa och barn! JIHA. VOLVO LIFE.

Kommentarer
Postat av: Cia your beloved

It's hard but true!

2009-11-19 @ 20:14:26
Postat av: rebecka

vilken otrolig tur du har som får dig en personlig langare bara 3 månader efter din 18års dag.



ibland älskar jag att fylla tidigt på året.

Grattis igen din jävel <3

2009-11-19 @ 23:29:56
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0