it's complicated, it always is

Jag förundras över vissas musiksmak. Ja, smaken är som baken. Men hur kan man sitta hemma en kväll och lyssna på.. det? What ever. Jag är glad med vad jag lyssnar på. It makes me happy! Kom hit lilla molntuss va. Sötare titel finns inte.

Att vara ledig på tisdagar är bra. Man har massa tid till att göra dom där sakerna man annars inte hinner med. Typ. Plugga. Städa. Träna. Börja nya livet. Plocka ögonbrynen. Sortera garderoben. Umgås. Jogga. Ni vet, alla dom där sakerna man säger att imorgon så ska jag göra det här. Men så blir det ju inte så ofta. Nu lät jag säkert jätteduktig. Vad min tisdag bestod av:

• Sitta vid datorn
• Hittat mammas hemliga godisgömma
• Mockat skit
• Ätit godis
• Ätit lunch
• Ätit ett helt tuggummipaket (förlåt för den tidigare särskrivningen, nobody's perfect razzle?)
• Bitit på naglarna.

Ja, jag tror att ni get the picture. Haha. Jag har ett prov imorgon, det där med att plugga känns som om jag kan skjuta upp. För om fyra minuter får jag dessutom inte plugga längre. Så. IG? Nej, nu fick jag ont i magen haha. Men det finns inget att läsa på?

Nu måste jag fundera på om jag ska köpa mig ett gymkort. Nej fyfan, jag är för ekonomisk för det (lat).

Kommentarer
Postat av: razzle

varför särskirver du?

tuggummi paket = tuggummipaket

FÖR FAN.



trodde du var fin och duktig

2009-11-04 @ 20:39:56
Postat av: Nicole

En söt butik :)

Tror du skulle gilla den! Hitta nåt sött.

http://cuteshop.bigcartel.com

2009-11-04 @ 20:51:54
URL: http://cuteshop.bigcartel.com
Postat av: Linda

Hey! Äru insatt i sininfluensa skitsnacket? gå in på min blogg och diskutera!

2009-11-04 @ 21:04:16
URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!

Hoppas du sover gott ikväll, kram!

2009-11-04 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0