To answer the question, it'll probably take more. If you're already there, well you probably don't know.

Haha. Ibland blir det lite knasigt men det är smällar man får ta!

Måste säga att jag har varit väldigt duktig då jag har både gjort klart min människosyn till etik och livsfrågor och sedan skrivit varför jag är den perfekta Gambia-resenären. Plus att jag har funderat på om jag ska börja plugga, ja, det ni! Det är inte varje dag jag funderar på det. Imorgon däremot ska jag göra mer än att bara fundera, jag ska verkligen göra det, do the deed som man säger. Och städa. Och hästa. Och hunda. Och ÄTA. Det är min favoritsyssla. Förutom att pussa Robin. Så ja, mat o Robin och sen tänker jag aldrig mer röra mig från den perfekta bubblan.

Jag är kreativ nu. Not. Men jag önskar att jag var för jag har ett par idéer, får se vad det blir med det? Nu vill jag ha mat, fan fett med ketchup skulle inte vara helt fel nu. Eller kyckling. Eller grädde. Eller ostkaka och ja, det är ju aldrig fel. Men nej, ketchup. Det finns kålpudding också och jag tycker det är gott men pappa misslyckades med såsen? Hm, life's a bitch then you EAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0