Be your self is all that you can do

Igår gick jag och la mig TIDIGT för att jag hade sån himla smärta. Det var inte kul. Idag ska jag till Robin. Om ett par timmar. Den underbara killen kommer dessutom o möter mig med färjan OCH bjuder mig på buffé. Ja, jag är världens mest bortskämda flickvän, jag älskar honom. Ibland behöver man bli lite bortskämd kanske! Äh var inte oroliga, jag är snäll mot honom också. Ibland... Typ.. Kanske.. När han fyller år...

Det regnar. Jag har inte plattat håret. Sak samma. Jag ska till Robin. Inget kan få mig o bli depp. Jo. Att jag var med i tidningen som "dagens nörd". Smällar man får ta. Jag vill faktiskt till skolan nu, jag ska dissa gertrud!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0