Chirre con dirre

Jag har blivit väldans frihetsvänlig, eller gästvänlig heter det kanske. Igår var Moa här och min syster bjöd oss på mat! Hon skulle också bjuda oss på kladdkaka men den blev aning fel så jag och Moa fick göra en kladdis som blev väldigt bra (trots att vi åt upp hälften av smeten)... Och idag kommer några av mina tjejer hit. Vilket jag gillar. Vi ska ha "chillparty" om det nu än heter så. Fast jag gillar mer att kalla det för beach party. För det låter mer käckt.

Nu har jag varit på Ica och shoppat loss. Massa chirre o dirre. Kvällen är kirrad. Och jag är inte hästvakt åt hästarna ikväll!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andiiiii

ja vet att ni kommer sakna mig men ikväll är ja på smålands mark :D hoppas ni får kul brudar!!!!<33

2009-10-30 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0