Först kom ingenting.

Idag spottade jag ett tuggummi på Cia när hon var aningen Rasist. Vi snackade även om en tjej som satt två rader framför oss och stackarn kunde inget veta. Vi var på särmatten på Rinman och vi åt kebab. Ja, vi shoppade dessutom ögonskugga och provade väskor o hade oss. Jag vet inte. Facebook sa att jag var 85 procent tursam idag. Snarare 85 procent olycklig och deprimerad. Snarare så dags att sova nu. Stina och Cia fick stå för sällskapet idag, klokaste funderingarna görs vid en spegel på phoenix!

Kommentarer
Postat av: Ceciliaa

Jag uttryckte bara åsikter som alla tänker med ingen vågar säga. Det är inte rasistiskt, snarare realistiskt.

2009-10-07 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0