Jag är en liten påhoppande sak.

I flera timmar satt jag i photoshop och pillade med en stilmall. Det gick inte. Därför blev jag arg. Jag tog en paus. Slängde mig i sängen och kollade vänner i ett par timmar. Sen tog jag en dusch. Nu sitter jag på golvet, med en handduk och tangentbordet i knät och undrar varför jag sitter på golvet och får nackspärr när jag hela tiden måste titta upp mot skärmen som är på skrivbordet?! Kanske är det bra ergonomiskt? Nähä. Inte det. Ekonomiskt? Förmodligen inte.

Nu ska jag gå o göra det jag kan bäst. Hoppa på lite personer. För det är ju allt jag gör. Hela dagarna. Hopp hopp hopp. Jag var nog en kanin i mitt förra liv så mycket hoppande jag gör!

Åh juste. När folk säger en sak men gör en annan? Vad kallas det? What ever. Jag är emot det. Du lovade.

Kommentarer
Postat av: stinis

dubbelmoral i think :)

2009-10-24 @ 23:40:02
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0