Jag har alltid rätt. Jag har aldrig fel!!

Min pojkvän har hittat en bil han ska köpa. Ja, säkert skitbra o allt. Men eh. Den är silvrig!! Alla måste förstå min poäng?! Den lär ju bli skitsmutsig? Eller är det bara jag som tycker? För han bor på landet, på landet finns ingen asfalt, det finns lera, det regnar, leran blir... eh, lerig? Robin kör där voila! Bilen är smutsig? ELLER HUR? Jag försöker verkligen visa min poäng till honom, berättar om stallbilen (våran förra bil) och om hur det är en mindre yta på cykeln och att då blir den ju mindre smutsig. Nu blev han sur. Äh, han vet att jag är för smart för honom!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Du har fel!

2009-10-27 @ 20:54:46
Postat av: iza

du gillar ju smutsiga killar,

du kommer säkert tycka om, ehh smutsiga bilar!

2009-10-27 @ 21:10:05
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0