Just like how you said it would be.

Det var igår kväll, en vanlig fredagskväll, cirka klockan 20.45 och jag frågade min far vad han tyckte om det senaste idolframtränandet och jag fick en snarkning till svar som jag insåg att BÅDA mina föräldrar sover. Den ena på det mer konstiga stället efter det andra. Lillasyster i skolan. Jaha, hej marsvinen? Kvällen blev ändå bra. Jag gick en en-timmes promenad med hunden och fick kolla på Vänner. Och idag väckte pappa mig klockan tio för att åka o dumpa möbler hos Röda Korset och åka till tippen. Typiskt far-och-dotter aktivitet. Idag står gammal lasange och vänner (såklart) på schemat. Jiha baby. Jag vill ut o fotografera. Kanske kan det gå före allt annat? Kanske fota sara? Eller Izor! Ja, fan vad bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en trevlig dag :P Men man blir ju lite orolig över dina njurar :S :P Men hörröduru, jag såg dig igår! fast jag kände inte igen dig först :S Men vi får ta och ses någon dag snart! Du är massa saknad :)

2009-10-24 @ 13:19:24
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0