Min sittbara-snurrbara-snurrstol från IKEA

Min datastol är en vit plaststol från IKEA som säkert heter något i stil med "sittbar" eller "platis" eller "Rutgher". Vem vet. Haha, jag tror faktiskt den heter "snurrbar". Hur som haver. Den är snurrbar och det är också så som man höjer och sänker den, genom att snurra. Åt rätt håll. Så nu satt jag här och kom på att jag har väldigt ont i ryggen, jag sitter alltså för långt ner. Så då skulle jag snurra upp mig lite.

1. Jag är för lat för att kliva av stolen och snurra den.
2. Jag vet inte åt vilket håll som är upp eller vilket som är ner.
3. Jag snurrar först åt fel håll.
4. Jag blir väldigt yr och sitter nästan på golvet.
5. Jag snurrar åt andra hållet.
6. Jag blir illamående och trillar av från stolen. Bokstavligen trillar av den ner på golvet.

Ikea's jävla skitsaker, huh....
(okej detta var kanske mera mitt fel, men eftersom att jag inte har fel så skyller vi på ikea för mina nya blåmärken!!!)

Kommentarer
Postat av: AMANDAFOTO

haha, googlade nyss "hur man höjer snurrstol" kom till detta inlägg, vet inte heller hur man höjer/sänker den! :P får damp, svara gärna i ett av mina inlägg om du vet hur :)

2010-11-21 @ 22:30:11
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0