No matter what they try, the can't take me.

Cecilia vill att vi imorgon ska åka till Sollentuna och kolla på hennes online-boyfriends synthband. Och vet ni vad den största fördelen är? VI KAN JU FÅ ÖL!!!!

Fikade med Äskå och Celian. Kändes bra. Äskå drog ganska fort, hennes gaylikanande prinsessa behövde henne (nej inte Andi). Men ändå, fredagar is my shit. Min dag. Natur prov idag. So what? Jag styyyyrde. Haha. Det enda negativa var att jag hade ett STORT problem med att komma på vad fotosyntesen hette så jag skrev cellandningen bak-o-fram. Och detta funderade jag på jättelänge, bara för att efter provet få veta att det inte var rätt svar. Så eh. Ja. Mvg? Oja. Många Väldigt Groteskafel (jaja, ska inte skrivas ihop, men ni get the picture? Äh. Jag är själv hemma, har en skål godis, nio säsonger av vänner och snart en lasagne, vem klagar? Jag ska ÄNTLIGEN träna på att få lite kvinnliga kurvor så att mitt fett fortsätter att vara hårt och kompakt.

Juste. Grattis Morris till körkortet!!! Hahaha

Kommentarer
Postat av: ciiaa

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööl

2009-10-23 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0