Svara rakt från hjärtat nu, ditt medlidande kan jag vara utan

Jag stör mig på allt som har med internet att göra nu. Eller nej rättare sagt allt som har med datorer att göra. They fuck up mitt liv om man får säga så!!! Högst störande, allt är jättejättesegt och tar evigheter att ladda! Och sen funkar det ändå inte.

Nej kanske ska slita sig lite från datan, fundera över mitt liv. Ta tag i en bra bok som jag har typ ett par sidor kvar i, jag orkar inte tänka hur många det är så svenska blir lite konstig. Jag fattar inte att jag är så trött som jag är just nu, mina ögonlock hänger ner. BOTOX, VAR ÄR BOTOX? MÅSTE RINGA CIA!!!!!!

Ja, vi tog ner poolen idag och fixade lite. Men som sagt, det är ju bra, innan november iaf. Men eh, poolen hänger för tillfället på studsmattan upp-och-ner "för att torka". Vi röstade. Jag, Sara och pappa tror att den kommer hänga där tills i vår. Mamma var lite mer optimistisk eller ja, bara för lat för att rösta.

OOoooohohohhhguchchc (pain-vrål). Ont i nacken. Måste plåga mamma lite! Längtar till frukosten, jesus jag är FÖR matberoende. Moa och Becka är hemma, jag har saknat dom!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Botox är ett muskelhämmande medel som finns hos alla plastikkirurger med tillhörande utbildning!

2009-10-26 @ 14:16:42
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0