I will try to fix you

Kvällen har bestått av knåpande o knepande i photoshop, som jag försöka lära mig mera om. Helt på egen hand. Japp, ingen guide här inte, bara vissa internet saker och sen min egna talang haha! Jag knåpade lite i alla fall, resultatet? Jo, jag tror faktiskt att jag kan bli nöjd. Det känns höst, jag gillar hösten. Höstmode! Enda mode jag gillar haha! Äntligen får man klä på sig och ingen bryr sig, täcka hela sig och sen fetta. Kan ni förstå hur underbart det låter i mina öron?

Jag har lagat mat. Tre dagar i rad nu. Jag måste vara en av världens mest älskade döttrar. Jag har bara skrikit lite och stampat och haft mig, annars har allt gått felfritt. Pannkakor (vilken bedrift), kycklingpanna och nu fisk med eget potatismos! Ja. I mina öron är det underbart. Eller i alla fall underbart att jag lyckades.

jag beställde en telefon nu på kvällen, en samsung touchwiz. Jag hoppas det är en bra telefon, "billig" var den så sak samma, jag vill inte ha en krävande kameramobil eller någon musikspelare. Bara en telefon. Och eftersom att min nuvarande saknar knappar efter en viss mopedolycka så är det behövligt.

Nu anser jag att jag får sova!



Juste. Det var en indier (eller indian som jag råkade säga) i skolan idag och lärde oss indisk folkdans! Det var faktiskt riktigt kul tycker jag! Jag har en duktig indisk liten klass haha!

Kommentarer
Postat av: iza

jag var bäst<3

2009-09-24 @ 23:28:26
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: Ciaaa

Jag ser ut att ha jävligt kul iaf!

2009-09-26 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0