En så mysig eftermiddag och kväll!



När jag kom hem från skolan tog jag en power nap. Mycket bra. Sedan walkade jag hunden och kastade en pinne (på) till honom. Izor är fin, han fick leka modell. He loves the camera!


På kvällen osv så gick min moder, min hund och jag ut till svampskogen och skördade den. Vi hittade massor (sju) kossor som jag klappade på. Jag älskar kor! Alltså. Dom ser så snälla ut, så fundersamma och så mysiga ut. Ja, ge mig en ko. Izor gillade inte att kossorna slickade på mig så han skällde ut dom. Då galoppade dom. När vi sedan gick så skuttade dom efter oss haha. Det är en lustig syn, en jävla jätteko som skuttar o gör glädjeskutt. Om det inte är äkta genuin glädje, ja, då vet jag inte vad som är det! Fina är dom desstuom! Men jag är ju en sån där djurmänniska.. Haha.

Kommentarer
Postat av: hareg

HEEEEEEEJ EMMA :d



har en fråga till dig, hur kan du vara så sjukt duktig på att ta bilder? hhar du gått någon kurs elr så???

2009-09-11 @ 02:55:34
Postat av: emma svarar

Hej Hareg! Verkar som att din blogg är borta, så jag svarar här, hoppas du ser det!



Först, tack haha. Nej jag har inte gått någon kurs, jag bara klickar haha ;) Har bara en liten vanlig kamera som jag provar mig fram med. Så ja, jag är väl bara en duktig amatör haha :)

2009-09-11 @ 14:23:51
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0