I am alright

Ja den senaste dagen, dåligt med bloggning. Men jag har faktiskt skrivit på devote så kolla där om ni känner att massa viktigt info har missats haha. Nu är det så att jag inte gillar devote och kommer fortsätta med den här bloggen, som jag har gjort i två år nu. Herre jesus, det är ett tag. Så vi har ett speciellt band.

Idag (om en halvtimma) åker jag till Robin. Och det ska bli väldigt mysigt! Ska nog åka med till hans skola imorgon hehe. Jag kommer dö. Det är bra.


Idag har jag varit hund och hästvakt. Det är mysigt. Nu ska jag kontrollpacka, puss!

Kommentarer
Postat av: Ciaaa

Åk inte iväg, jag behöver dig, behöver snacka :/



aja, have fun! hälsa robin :)

2009-09-17 @ 20:51:47
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0