Ja, det blir bra!

Okej, jag har 188 bilder att redigera och jag tror endast att jag gillar typ tre av dom. Som vanligt. Jag har dessutom fotat min lillasyster, så bilder blir det nog. Först nu (om ett tag) kommer mina ålandsbilder. Och åh, vad jag älskar det stället! Ön, naturen, folket, språket, kulturen! Det är så himla övermysigt! Fast nej. Jag ska inte bosätta mig på Åland när jag blir äldre, det klarar jag inte av. Det blir Sverige - alternativt Australien. Åhåååj, ja dit ska jag! Alternativt Asien eller annat Europeiskt land.

Ikväll har jag en Ben&Jerrys, en lillasyster som är go, en tv och inget plugg.

Och vet ni? Det blir bra. Så jävla bra. Allt blir bra. Jag gick hem från tåget idag och fick ett glädjerus, det riktigt bubblade i kroppen och jag pep lite som en liten mus, inte högt. Anledning? High on life. Anledning till det? Haha. Jadu. Allt jag kan säga är att det känns som jaktstugan all over again!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jaktstugan?



Tack älskling, får ingen sömn inatt heller.

2009-09-21 @ 19:50:08
URL: http://sticksandstones.blogg.se/
Postat av: REBEN

erkänn att du var så megaglad endast för att du tågade hem med mig?

2009-09-21 @ 19:58:52
Postat av: Thea

svar: det är en mall som jag använder så ser det ut som gammeldagsa fotografier. :) photoscape. går att ladda ner helt gratis :)

2009-09-21 @ 20:18:38
URL: http://iknowalice.blogg.se/
Postat av: iza

OMG JAKTSTUGAN NEJ :(

2009-09-21 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0