Lapping lakes like leary loons

Nu sitter jag här, är fräsch, halvnaken, iförd en handduk och lyssnar på I told you to be patient, I told you to be fine I told you to be balanced, I told you to be kind, In the morning I'll be with you, But it will be a different kind, I'll be holding all the tickets, And you'll be owning all the fines för den är väldigt fin och jag ryser. Jag har arbetat hårt idag, hela sex timmar. Det känns skönt, nu kan jag betala av mobilen, jaaa! För då slipper jag delbetala till mor och far i ungefär ett år och ja, det gillar jag.

Ikväll vankas det curry-fläskfilé och seriöst, jag tror att jag snart börjar dreggla! Jag ska försöka beskriva matupplevelsen för er när jag har ätit. Åh fyfan, det är så himmelskt! Jag känner redan nu hur min magsäck vidgas mer och mer för att kunna trycka ner så mycket curry-fläskfilé som möjligt! RARW.

Jo juste, om någon ur sp2a läser det här! Vilka kommer till skolan imorrn och vem tänker underhålla mig på det fyra timmar långa hålet?! Ingen sammare förmodligen, men någon kulturare?!

Känner mig taggad och glad, fem dagar. Om fem dagar är jag hel igen ♥

Kommentarer
Postat av: Ceciliaa

om fem dagar är jag också hel, för då får jag alkohol i mig förhoppningsvis hehe =)

2009-09-27 @ 22:14:23
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0