Öööh jag dör

Det tog mig tre timmar att komma hem idag, jag hatar kolbäck, jag hatar sj, jag hatar becka och jag hatar pappa. Jag vägrar att vara glad idag och blogga trevligt, jag ska vara dryg och allmänt pissed off. Så jag lägger ner nu va.

Jag har fått lite idéer, kan bli kul o genomföra. Jag har fått lite tankar, ja vi får väl se. Jag har fått en massa fett på mig men också en powerwalk. Jag köpte fyra ljus idag och jag började en ny karta. Jag orkar inte med denna ständiga "dissighet", därför gör jag det här. Det kan bli bra, ni fattar inte och jag är nöjd. Den som vet, den vet. Imorgon ändras det, det blir bra. Nu vill jag sova. Ja, redan nu. Preteritum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0