You were wrong

Idag är det en sån där officiell städdag. Det känns.. Bra.. Eller inte. Men de kommer att göra det när jag är klar ikväll och kan belöna mig! MED ÅH! En ben&jerrys<3 Fast det lär jag ju aldrig få, och då måste jag betala själv. Och liksom kolla här. Vi får 1100 i studiebidrag (eller egentligen är det väl 1050, men jag får 50 mer). Och om en Ben&Jerrys kostar cirka 50 spänn, då är det alltså en tjugotvådjedel av hela studiebidraget, alltså kan man köpa 22 b&j sen är bidraget slut. Och det är alltså jäkligt dyrt! Det är ungefär 4.5 procent av hela bidraget! Hallå? Så kan man ju inte hålla på. Nej nej. Sånt får jag sluta äta. Jag ska ha råd o betala en mobil och åka till Åland och hela faderelluttan.

Nej. Nu måste jag börja med min städning. Det lär ta ett tag om man säger så. Mer än hälften av garderobsinnehållet ligger på golvet. Bokstavligen talat. Så ja. Finns lite o göra.

Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0