Do I push it down or let it run me right into the wind?

Jag jobbar och jag jobbar och jag jobbar. Känns det som. Men det är kul. För då går dagarna i alla fall. Och det är just nu det enda jag är ute efter. Ett schysst tidsfördriv. Jag fördriver tid och jag vill ha framtiden nuuu! Saker händer och saker sägs, men det rör mig liksom inte. Äh, never mind. Jag har en svacka och det får man ha ibland. Speciellt då jag alltid annars brukar vara på topp. Känner inte för det just nu helt enkelt.

Jag har ett jävla plåster på mitt finger som gör det svårt att skriva. Skriver konstigt. Kastar om bokstäver. Jo. Jag har ett jävla köttsår. Skar nästan av mig fingertoppen (typ) direkt när jag började jobba idag. Skulle bara skära lite gullig grön sallad och slant med vassaste köttkniven. Fyfan. Det forsade blod, faktiskt, ner för handen o på alla andra fingrar, rakt igen fyra plåster och fem bitar papper. Satt i nästan en kvart under kallt rinnande vatten. Hade ingen känsel i fingret. Uuuuuh. Men hihi, slapp baka pizza ;)

Dags att sova. Jobba imorrn.

Kommentarer
Postat av: anna

var jobbar du? :)

2010-04-18 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0