I am tired.

Okej så lite glada tankar är på plats. Jag har jobbat idag. Det är bra. Jag får pengar. Det är bra. Jag har gått en promenad. Det är bra. Man förbränner överflödig kroppsmassa. Det är bra. Jag har träffat mycket nya människor. Det är bra. Jag får nya kontakter. Det är bra. Jag har ritat en "tavla". Det är bra. Jag utvecklas. Det är bra.

Dom säger att om man måste intala sig själv så är det förmodligen inte så. Och nu intalar jag mig så himlans mycket saker. Bla bla blu blu. Jag har en liten svacka och det gör mig inget för tillfället. Snart blire bra. Snart blir jag bra. Eller nej. Snart blir jag bäst och det vet jag. ÅH jag längtar till sommaren. Alla vill ha värme o lov. Jag vill ha Robin. I ungefär 2 månader. Jag börjar snart gråta. Av någon sorts distans-lycka. Jag ska föra över bilder till datorn nu. Inte för att jag bryr mig. /Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0