That's how people grow up

När jag vaknade imorse cirkus klockan 10 så var det strålande väder! Och ja, tydligen fick jag energi och gick en PW (powerwalk). Det var verkligen asskönt att starta dagen på det sättet! Och sen har det bara fortsatt i naturlig ordning, med en fin the sims koma. Oh ja, ett x antal timmar och jag säger inte hur många för det är bara pinsamt. Men jag blir verkligen fast!!! The sims 2 alltså, trean är inte alls på samma sätt! Och tillbaka till mitt nyttiga liv, snart ska jag och sara gå ner till hästarna för att möta upp mamma och pappa. Jag planerar att kidnappa bilen på vägen hem också, hihi. Åh. Det är en fin dag. Synd som fan att det är skola imorrn bara, för det drar ju ner dagen rejält. Natti. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0