(Vet inte varför jag skriver det här egentligen..)

Ni vet när man har en kompis (dah) och sen har den kompisen (som i det här fallet oftast är en tjej) träffat en ny kille. Och ja, dom två, eller kanske bara hon, är i det där stadiet när det är puttenuttigt alltihop och allt den person kan göra är att tänka på den killen hon gillar? Ja, det är ju supergulligt med kompisar som är förälskade, dom blir så glada då. Iaf, jag tror att det är här en vänskap verkligen kan sättas på prov haha. För allt en nykär person vill göra är att prata om personen den är kär i. HELA tiden. Och det är ju lite sött, men sen ställer man upp som vän och sen blir man irriterad. Om man inte är så bra vän alltså. Och jag tycker det är jättegulligt, men efter ett tag är det lite jobbigt, men då inser jag att det är bara o härda ut! Jag har ju också varit i det stadiet, blablabla, Robin det, Robin så, Robin lala.

Så vad ville jag säga? Fortsätt snacka om era killar tjejer, jag tycker det är mysigt och det drar mig tillbaka till typ ett och ett halvt år sen. Mys!! Och jag kommer fortsätta lyssna. All the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0