ETT ÅR MED ROBIN

Jag tror inte att jag ens kan börja med och förklara hur mycket det här senaste året har betytt för mig. Det har varit allt jag har kunnat be om, och lite till. Perfekt skulle man kunna säga. Första gången vi träffades, jag minns det så väl! Hur allt var underbart, världens bästa vecka! Och sen efter det, alla minnen, alla skratt, alla tårar, all glädje, alla kramar. Hur kunde jag säga att jag var lycklig innan jag träffade dig? Jag vet att jag kommer inte kunna vara lycklig utan dig nu i alla fall. Åh, ord betyder inget, jag kan babbla o babbla, men hör det här Robin; Den bästa människa jag har träffat det är du, och jag har en sån tur som får vara tillsammans med dig! Du är min bästa vän, min pojkvän, min beskyddare, min älskare och min framtid. Vi hör ihop.



Kommentarer
Postat av: sannaa

sikka söta bilder :)

2010-02-14 @ 19:44:03
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: robin

Jag äslkar dig som faan emma <3

2010-02-14 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0