Jag orkar inte.

Ibland känns det konstigt, så ja, konstigt nog klarade jag mig igenom natten. Levande, lite sarjad och helt uttömd när jag vaknade. Och eftersom att det är söndag så bjuds det på vanlig söndagsångest och det känns pissigt. Jag vill inte plugga. Jag kan inte bry mig mindre om skolan. Jag vill inte. Men jag måste. Tyvärr.

Imorrn blir första gången på McDonalds. Det skrämmer mig. Kind of sad. Jag vet inte hur jag känner inför det. Nerövs är jag väl såklart, men utöver det så ska man väl inte prata på internet? Det löser sig säkert.

Äh. Jag bara svamlar. Trött på firefox och trött på skype. Trött. Blir tidig kväll. Not. Plugga. Helvetes skit sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0