Nervös inför tandis!!

Idag ska jag till tandläkaren. Fan vad jag är nervös. Pappa säger att jag inte borde vara nervös, har jag bara borstat tänderna så går det bra. Men jag har två anledningar till att vara nervös.

1. Jag hör ALDRIG vad min tandläkare säger, han pratar med en kraftig brytning. Vilket gör att jag inte vet vad som händer där inne i min mun. Jag vill inte heller säga "va, va va?" hela tiden, känns så elakt på något sätt..
2. Jag har ett hål i tanden. Eller hål är fel ord. En grop kanske. Halva insidan av tanden saknas. Av piercingen. Hände någon gång i somras. Jag bryr mig inte ett dugg om det, gör inte ont eller något, men tandis kommer vilja laga det och det vill jag verkligen inte! Jag har aldrig lagat en tand och jag är så rädd för att det ska göra jätteont. Vill inte.

Så ja. Vi får väl se hur det går. Ska dit precis innan lunch iaf. Lagar han den och jag får bedövning lär jag väl inte gå tillbaka till skolan (oh no, missar spanska och svenska...) men jag borde inte missa det. FRÅNVARO. Den ligger tyvärr inte superlågt. Jo visst, vi har väl bara gått sådär en 4 veckor så men ändå. Fick väl en mindre chock när jag såg min frånvaro. Sjuk en dag = mååååånga procent. 

Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Fin blogg du har tjejen :) Kraam

2010-02-15 @ 13:15:28
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0