Time's up!

Jahaja jahaja (känns som för många av mina inlägg börjar med denna sinanade optimism..). Lördag ja. Jo det är väl trevligt. Om man hade haft något att göra. Om jag hade haft någon energi till att bry mig. Vilket jag inte har. Jag har legat i mammas o pappas säng, med små små undantag, hela dagen och bara läst. Först sista halvan på tredje twilight-boken och nu är jag inne på fjärde. Har lämnat den här mysig oasen för att dammsuga, äta en banan och eventullt få toabesök. Jag gillar min oas. Ligga på pappas täcke och ha mammas över mig. Vet inte varför deras säng är så mycket bättre än mig egna? En trygghetsplats kanske? Kanske är det det att någon alltid sitter vid datan här inne vilket gör att jag slipper vara ensam.

Nu klagar mamma på mig. Hon säger att jag skriver högljudt på min lilla laptop. Daha, som om hennes jävla facebook spel inte är värre "one minute, go, AWSOME!!!". Nått himlans bejeweld tror jag att det heter. Suck. Nej fyfan, nu måste jag räkna lite points och kolla till min farm på country life. Pappa lagar mat och tvingar mig göra sallad. Typisk lördagskväll alltså.

Wish that Robin was here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0