Change of heart.

Jaha. Snart är jag ett helt jullov rikare, yäj? Mitt näst sista jullov. Oj. Vad konstigt. Högskolor och universitet har inga jullov. Livet har inget jullov. Oj. Men vilken tur att jag har haft ett underbart lov då! Fått spendera så mycket tid med Robin (ska snart sluta tjata om honom) att det känns lite konstigt. Länge sedan vi fick så många dagar tillsammans. Ser redan nu fram emot sportlovet, en vecka med honom, plus typ ett års dagen. Dessutom, så är jag jädrans skoltrött. Hur kul är det? Samma sak, om o om o om igen! Och Stina går inte ens kvar. Happ. Där försvann min jävla ljuspunkt. Kul. Bröl.

Jag gillar cyberphoto, det är en mysig hemsida. Jag gillar dessutom arga feminister, dom är kanske inte lika mysiga, men roliga kan dom vara. Jag gillar också att jag ska göra något, förhoppningsvis, bra imorgon. Vi hörs va, peace.


Kommentarer
Postat av: STINISEN



JAG STRYPER DEJ OM DU INTE ÄR PÅ VARENDA MC 17-19 !

2010-01-04 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0