If you dont shoot it, how am I supposed to hold it?

Ska igen försöka mig på spikmattan, men hittills har det inte alls funkat. Har gjort ont och jag har fått jädrans märken på ryggen. Alltså inte bara spikmärkena, utan mera typ jag är illröd på hela ryggen o nacken o allt. Ser ut som jag gjorde i somras när jag brände mig. För övrigt håller jag på att ladda upp bilder, förbereder att presenter 2009 i bilder. Men det funkar ju inte. Har hört att man i år ska kalla året för nolltio? låte konstigt, men bättre än "tio", liksom beach tio. Nej då låter ju beach nolltio bättre. Även om det låter konstigt.

Jag känner bara för Damien Rice ikväll. Och ipren. Sen orkar jag inte mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0