kul. hihi.

Jag gillar skype. Väldigt mycket. Snackade nästan nyss med robin i två timmar, det har aldrig hänt. När det kostar fem kronor i minuten så hinner man inte prata så mycket. Dessutom så har jag haft kul med cecilia idag. På svenskan. På bussen. På caféet! När den där jävla kärrningen med moppen jagade oss på busshållplatsen så var det läskigt o kul. Och nu tvingar robin mig att ladda hem porr. Dessutom hade vi skypesex idag. Det var, hett.. You know the deal.

Jag har inget mera att säga. Ska snart utbildas. Jobbigt. Men kanske intressant. No more about that. Blir säkert kul. Nu måste jag vara inne på country life <333

Kommentarer
Postat av: Cäcil

Riktigt scarry tant det där. Hon måste komma från tjernobyl :O

2010-01-26 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0